vineri, 3 iunie 2011

Cine ești?

Ce cauți în sufletul meu pustiu
Departe de tot si toate nu știu,
Alerg în cerc spre coșmarul meu din vis
Poate ma împiedic și cad in abis,
Dar visul nu se termina pâna nu spui stop
Nimicul din tine caută cale de ieșire
Ce va fi in mintea mea,va fi potop.
Idei launtrice imi zgârie gândurile
Cu o foaie și un stilou mi-așez gândurile,
Cerneala curge,nimic nu-i scris
Totul se șterge-i doar un vis,
Totul e invers,totu-i pe dos
Fiori te trec din sus in jos,
Geamuri trântite de natură
Si vântul te patrunde cu a lui ură,
O picatura se așterne-n palma
Un tunet zboara din petala,
Nu te aud ești prea departe
Un sunet se aude de aproape,
Deschide ochii am venit...
Dar cine ești?
Sunt omul ce o viața n-a clipit
A convenit cu tot și toate
Un om cu spirit liber plin de sanctitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu